Přihlaste se a využijte web naplno TERARKA.NET »

Rady, názory, nové terárium

 

NápovědaFórum » Ještěři  

+ přidat příspěvek
Rady, názory, nové terárium
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   17.07.2013 19:46 R Muž Pogona [762] - JeštěřiRe: Petr
Fajn přístup, jen si myslím, že papoušci, či cokoli "lítacího" nad jakoukoli ještěrkou je nesmysl, budou stresované a příjdou časem problémy. Většina ještěrek je totiž ve volné přírodě obětí ( nejen ) ptáků a jiných dravců, kteří je loví shora - a to v sobě mají zakódováno.

;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   17.07.2013 11:48 Petr – Rady, názory, nové terárium
Fotka k příspěvku Zdravím a prosím o radu(y).

Rozhodl jsem se začít s teraristikou. Zkušenosti se zvířaty mám nemalé(akvaristika, bažanti, papoušci a jiné drobné ptactvo, okrasná vodní drůbež, všemožní savci...), ale v tomto odvětví jsem naprostý začátečník. Samozřejmě jsem pročetl spoustu článků a shlédl neuvěřitelné kvantum fotek (nejen tady na webu). Ze všech zvířat mě nejvíce oslovil scink šestipruhý(ani vlastně nevím proč :-D ). Protože rád imituji určitý biotop, cílem bude vytvořit malé 'Kanáry'.

V plánu mám v koutě vybudovat terárium o základně 115x73cm (hrubé míry). Přepažit jej na dvě části (jedna pro scinky, druhá pro gekony lávové). Místa mám až po strop cca 170cm, takže by mě zajímalo, jaká je ideální výška pro tyto druhy? Mou vizí je nad tyto terária udělat až po strop klec pro kanárky(v divokém zbarvení) a dokreslit tak tento biotop(pozadí bude společné, jen stěnu rozapažím na 3 sektory). Zajímal by mě váš názor, jestli se nebudou zvířata navzájem rušit. Spíše jestli by kanárci nestresovali obyvatele pod nimi, popř. Náchylnost ještěrek na ptáky přenášené nemoci. Jakou tloušťku skla používáte u vašich terárek? 4 nebo 8 ? Popřípadě jaká jiná zvířata by jste mi ke scinkům doporučili vzhledem k místopisu výskytu a zkušenostem začátečníka?

Díky az odpovědi a názory
 

+ Přidat reakci