Přihlaste se a využijte web naplno TERARKA.NET »

Drápatečka - problém

 

NápovědaFórum » Obojživelníci » Chov 

+ přidat příspěvek
Drápatečka - problém
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.02.2016 22:15 lubosturbak
Asi najbudrejsie rozhodnutie :-) :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.02.2016 09:33 ctibum Re: lubosturbak
Akva 12 litrů, voda podle testů ok. Je to vše popsané dole.
Chystám se na burzu, nabrat moudra a nové žáby od nějakého chovatele...
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.02.2016 08:38 lubosturbak
Ano ja to tiez odporucam skusit zmenit obchod skade kupujes veci a mas dobru vodu ? Kolko litrove mas akvarium ?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.02.2016 07:25 Žena Nadka [214] Re: ctibum
Předem upozorňuji,že nejsem odborník.V první řadě bych změnila dodavatele ( tím nechci nikoho napadat,ale pokud chceš vyloučit všechny možnosti úhynu,je to nutné ).Raději bych si sehnala chovatele,ten by možná dodal i své zkušenosti.Podívat se po burzách.Držím palce,ať se daří. :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.02.2016 00:08 ctibum – Drápatečka - problém pokračování
Fotka k příspěvku No četl jsem, že hlístice jsou spíš žrádlo než škůdce. Ale myslel jsem, jestli se třeba hlístice nelíhnou za nějakých podmínek, které zabíjí žáby...
Objevily se chvíli po tom, co jsem začal žáby krmit těmi buchankami, tak se asi přistěhovaly s tím.
Jinak mražené nesmrdí. Je to koupené platíčko, trvanlivost do 2017. Navíc ho žerou i Razborky a Bojovnice ve velkém akva a nehynou.
Žáby i krmení jsou z Hornbachu (Praha Černý most).
Žrát jsem je neviděl, což ale nemusí neznamenat, že nežraly.
Úplní lazaři to nebyly. Ne že by hýřily pohybem, ale nějaká aktivita tam byla.