Fórum » Ještěři » Nemoci
Fórum » Ještěři » Nemoci Téma bylo uzavřeno. Není možné přidávat další reakce.

Světelné podmínky více než dobré, uspořádání a vzhled terária taky velmi dobré. Zatím máte malinké agamky, tak jim možná musíte trochu pomoci s lovem, přeci jen je na ně terárium ještě dost velké.
 Světelné podmínky více než dobré, uspořádání a vzhled terária taky velmi dobré. Zatím máte malinké agamky, tak jim možná musíte trochu pomoci s lovem, přeci jen je na ně terárium ještě dost velké. 
 Díky moc za odpovědi. Dnes už žrala zase normálně, ale tmavá je furt. Tak snad to nic není
 Díky moc za odpovědi. Dnes už žrala zase normálně, ale tmavá je furt. Tak snad to nic není   Ale jsem v chování agam nováček tak se radši ptám
 Ale jsem v chování agam nováček tak se radši ptám   Takhle máma terárko v provozu...snad je tam vše ok..
 Takhle máma terárko v provozu...snad je tam vše ok.. 
 Pokud žere tak bez starostí. Stačí jen sledovat aby nepřestala žrát a neztratila na aktivitě (zalézání, pospávání). Klidně sem nahrajte fotku terárka v provozu.
 Pokud žere tak bez starostí. Stačí jen sledovat aby nepřestala žrát a neztratila na aktivitě (zalézání, pospávání). Klidně sem nahrajte fotku terárka v provozu. když moje byly malé, tak se taky tak zabarvovali, jediné co bych zkontrovala, je ta vzdálenost UVB od agam
  když moje byly malé, tak se taky tak zabarvovali, jediné co bych zkontrovala, je ta vzdálenost UVB od agam  ale jinak je to normální!
 ale jinak je to normální!  
 Co znamená, nechtěla moc žrát? Jako že nežrala vůbec nic, nebo aspon něco malinko jo?
 Co znamená, nechtěla moc žrát? Jako že nežrala vůbec nic, nebo aspon něco malinko jo?