Přihlaste se a využijte web naplno TERARKA.NET »

Klíšťata u krajty královské - akutní

 

NápovědaFórum » Hadi » Nemoci 

+ přidat příspěvek
Klíšťata u krajty královské - akutní
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   12.11.2018 17:49 R Muž Landvir [231] - JeštěřiRe: Irena
Ahoj Irčo, pokud jste je vytáhli celý, neměl by být problém po pár svlekách nebude ani poznat, že je měla....
Můžeš ranky i vydezinfikovat:-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.11.2018 17:03 Irena – Klíšťata
Fotka k příspěvkuFotka k příspěvku Ahoj, já jsem včera u své krajty našla skutečně 7 klíšťat a ne malá. Překvapilo mě to a mám je i vyfocená. Myslím, že jsem to přinesla s dubovou kůrou, kterou jsem zakoupila v ZOO centru. Nenapadlo mě jí vypéct v troubě. Doufám, že to neodnese na zdraví, protože se budeme svlékat. Jsem začátečník a svého hada zbožňuji. Snad to bude ok. Irena
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   09.08.2016 18:01 tomvrabel – krajta tmavá
Dobrý den koupil jsem si krajtu ale po tejdnu sem zjistil že má klíšťata má ji asi milion potřebuju poradit jak se jich zbavit až do posledního dekuju moc za radu
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.08.2013 09:41 Joker
Tak se po čase hlásím s aktuálním stavem: nakonec to dopadlo tak, že po vytažení těch tří klíšťat se už další neobjevila, hada jsem nějakou dobu nechala bez substrátu (jen na novinách), terárko vyčistila. Neostomosan jsem nepoužila. Momentálně je had na této podestýlce: na dně terárka je asi 1 cm silná vrstva lignocelu (kvůli lepšímu držení vlhkosti) a na něm je silná vrstva piniové kůry. Jsem spokojená - neplesniví to, nepráší ani nešpiní myš. Dvakrát denně důkladně rosím. Asi za dva měsíce po předchozím svleku se had svlékl znovu - bez problémů celý (svlečka sice nebyla vcelku, ale svléká se vždy v nějaké štěrbině a svlečka je potrhaná).