Přihlaste se a využijte web naplno TERARKA.NET »

Achatina pro prcka

 

NápovědaFórum » Bezobratlí » Chov 

+ přidat příspěvek
Achatina pro prcka
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.03.2013 08:42 Muž Nasreddin [1] Re: Glasy & Landvir
Děkuji oběma ;-).
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.03.2013 08:32 R Muž Landvir [231] - JeštěřiRe: Nasreddin
Ahoj, na 95% jsou to Achatina immaculata ano
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.03.2013 08:25 Glasy Re: Nasreddin
Ahoj...nejsem odborník, ale mám dva ty samé a jsou to immcy(nebo si to aspoň myslím X-) ). ale nevím jestli je to i nějaká varianta no čistá immca;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.03.2013 20:45 Muž Nasreddin [1]
Fotka k příspěvku A ještě jedno foto
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.03.2013 20:44 Muž Nasreddin [1] – Určení druhu
Fotka k příspěvku Dobrý den.
pomůže mi prosím někdo s určením druhu achatiny?
Mám za to, že by to mohla být achatina immaculata, ale jistý si nejsem.
Za pomoc předem děkuji.
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.01.2011 17:16 Žena Verčák [112] - Ještěři – Re: fila
ale to jo :-) jde o to že před vánocema a narozeninama říká furt že chce zvířátko, ted si na to moc nevzpomene :-D jenom ve zveerimexu :-) to je na našich co mu dovolí a co ne, pro mě zamě já klidně půjdu a všechno koupím.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.01.2011 15:30 Muž fila [0] – Re: Verčák
myslim, ze mu muzete koupit sneka i jen tak vzdyt stoji asi 20kč ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.01.2011 21:34 Žena Verčák [112] - Ještěři – Re: fila
No zatím jelikož je po vánocích a narozeniny má až v prosinci to vypadá že se bude muset spokojit s bernardýnem na zahradě. I když furt otravuje, a i mamku už šnečci napadli tak asi nebude vyhnutí :-) Ovšem dík za info
Reklama