Přihlaste se a využijte web naplno TERARKA.NET »

Mouční červi- růst

 

NápovědaFórum » Bezobratlí  

+ přidat příspěvek
Mouční červi- růst
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   11.02.2020 20:33 R Muž Landvir [231] - JeštěřiRe: Michal3015
Ahoj Michale do ledničky bych je neriskoval, už by to nerozchodili. Nechej je v té krabičce co jsi je dostal. Pokud je jich velká vrstva, dej je do větší. Víčko není potřeba, neumí vylézt a zbytečně se zapaří. Je potřeba aby nebyli ve vlhku. Občas jim dej kousek jabka, slupky zeleniny apod a třeba piškot nebo tvrdý rohlík. Takhle ti vydrží hooodně dlouho, než se zakuklí, i kukli se dají v pohodě zkrmit, potom už se z nich líhnou malý černý brouci, který dávám agamám. Mají tvrdé krovky, tak gekončíkovi radši ne. Kdyby něco tak napiš. Ať se daří. ahoj
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   11.02.2020 19:03 Michal3015
Zdravím. Jsem úplný začátečník a ve zverimexu jsem zakoupil pro gekončíka malé moučné červy. Jak je mám skladovat aby vydržely co nejdéle? Bylo mi řečeno, že je mám nechat v krabičce ve které jsem je zakoupil a dát je do lednice. Mimochodem v krabičce není žádný substrát. Jen červy. Děkuji
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.11.2012 23:45 Muž Felix [752] - JeštěřiRe: Karolína
Ahoj, tak to se Ti musím omluvit. V profilu totiž nemáš uveden věk a občas tu i třicátníci pokládají úplně začátečnické dotazy, zatímco některé děti mají fakt obrovské znalosti, takže se moc nebylo čeho chytit... stydim

Dospělí brouci moučňáci moc létat nebudou. V bytě nemají jejich křidélka obvykle dostatečnou oporu ve větru (či průvanu), takže se spíš budou pokoušet šplhat. Na poměrně hladkých a dostatečně vysokých skleněných stěnách většinou celkem neúspěšně, přes centimetr dlouhý potemníkovitý brouk je při téhle stavbě těla prostě neobratný a těžký. Pokud bude mít navíc podmínky které mu vyhovují přímo pod nosem, odpadá mu potřeba je opouštět.