Přihlaste se a využijte web naplno TERARKA.NET »

Rhacodactylus ciliatus

 

NápovědaFórum » Ještěři » Chov 

+ přidat příspěvek
Rhacodactylus ciliatus
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   03.04.2016 10:10 Muž alterationx [82] Re: Angie
Určiť sa dá vo veku cca 4-6 mesiacov.
www.lornasredskygeckos.com/…
www.youtube.com/…
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.04.2016 11:25 Žena Angie [0]
Zdravím v úterý jsem si přinesla miminko pagekona . Ráda bych k němu pořídila dalšího jenže nevím jestli je to kluk nebo holka ( kdy se to dá poznat). Jsou mu cca 3 měsíce . Nerada bych to měla jako Nessy které se ukázalo že má dva kluky, nechtěla bych se potom jednoho zbavovat . Je mi líto že je sám . Děkuji za jakékoliv rady jsem opravdu začátečník. ;-) ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.02.2016 03:14 Marek – Kde pořídit cilika?
Zdravím všechny zkušené.
Nedávno jsem se rozhodl pro chov tohoto druhu ale jen pro radost. Jsou to nádherná a fascinující zvířata. Proto bych se rád zeptal na pár věcí. Nyní jsem ve fázi zřízení terária(45x45x80) a v plánu bych měl chovat 1+1.
Terarium jak vybavit jsem si dohledal. Jen bych potřeboval poradit kde toho fešáka s fešandou seženu.
Samosebou že jsem hledal na netu ale nepodařilo se mi najít skoro žádné odkazy na chovatele. A do sítí různých zoo marketů se mi nechce protože vím jak to tam se všemi zvířaty je(cena,zdravotní stav,péče atd).
Proto bych vás všechny rád poprosil zda by někdo nevěděl o chovateli popřípadě kontakt nebo stránky kde bych se mohl poohlédnout.
Jsem z Loun. Okruh kam bych byl ochoten vycestovat je tak cca 50km.

Předem všem velice děkuji za odpovědi a eventuální nabídky.

Kontakt na mě je jansta20@gmail.com
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.04.2015 21:50 Žena Nessy [124] - JeštěřiRe: lerox
Je to normální. Občas jsou tmaví, občas světlí. Je to světlem, ale budou tam i jiné aspekty.