Co to je za pavouka?
Mohla by to být skálovka rodu Drassodes. Evropských pavouků se bát nemusíme.
Děkuju. Porovnal jsem jí s dalšími fotkami a myslím, že je to ona.

Nini
teoreticky by to mohla být Macaroeris nidicolens - skákavka sosnová, ptal jsem se na to odborníka, není si jistý
maloočka smaragdová - běžný pavouk na loukách

Tak dneska k nám dorazil takový fešák. Nevíte někdo co je to zač ?? Barva dost odrazuje ..
pokoutník - nejspíš stepní nebo domácí, možná i tmavý

Zdravím, nevíte někdo co je to za pavouka? Nalezla jsem ho v chatě a měl asi 6-7 cm. Děkuji.
AraneidaeCz napsal: Lovčík hajní,nebezpečný jen pro hmyz
Děkuji, až se zase objeví budeme klidnější.
Lovčík hajní,nebezpečný jen pro hmyz

Katko, nevložila se Vám sem fotka, ale podle popisu to může být například pokoutník.

Dobrý den, poradíte mi prosím někdo co je tohle za pavouka? Zabydlel se mi na okně a rada bych věděla s kym mám tu čest ☺ večer vyleze a dopoledne se schová do rohu okna do pavučiny.
Jindřichu, je to samec snovačky rodu Neottiura, asi N. bimaculata (dvouskvrnná)

Nini, nejspíše se jedná o skákavku teplomilnou (Asianellus festivus). Případně by to ještě mohla být skákavka znamenaná (Aelurillus v-insignitus)

Dobrý den. Tento pavouček je malinkatý- tělo cca 2mm. Nedokážu ho zařadit. Poradíte? Děkuji Jindřich
Chytit třeba do sklenice a odnést ven
Dá se jí nějak zbavit? Ani nevím, jak se dostala dovnitř. Ale nemám zrovna dvakrát dobrý pocit, že ji mám v pokoji, i když o nic nejspíš nejde

Asi to bude zápřednice Mildeova

Přitom tenhle dopadl nejlíp, první byl menší a rozpadl se úplně, ale nevadí.V živém stavu bych je asi v tu chvíli nevyfotila (venku mi to nevadí). Snad to byli jen dva, co se vyskytli v mém pokoji. Další bych asi nepřežila.
Z této fotografie neumím určit ani čeleď

scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…
Co to může být za pavouka? Při sledování filmu mě v noci vyděsil. Objevili se dokonce dva (snad to byli jediní). Z pavouků mám hrůzu, ani nevím proč, když mi jako malé nevadili.