Přihlaste se a využijte web naplno TERARKA.NET »

Agama vousatá

 

NápovědaFórum » Ještěři  

+ přidat příspěvek
Přejít na předchozí stránku 4 Přejít na další stránku   1  
Agama vousatá
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.11.2017 13:30 R Muž Landvir [231] - JeštěřiRe: luciferus150
Ahoj, může se stát, že nikdy rostlinnou žrát nebude:-) Žádná speciální rada asi není, hlavně dávat prvně rostinou, když jdeš krmit a živou až potom. ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   05.11.2017 12:13 luciferus150 – krmení
Zdravím, mám cca 25 g agamku zvládá bez problémů žrát cvrčky a červíky, ale nevím jak ji naučit na rostlinnou potravu. Je ještě příliš malá?? nebo poradíte jak navyknout na rostlinnou stravu?? díky ;-) :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.11.2017 18:48 Muž Stranoch1 [2] Re: Martin
Ahoj. Mrkni sem. Taky jsem začátečník.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.10.2017 12:35 R Muž Landvir [231] - JeštěřiRe: Martin
Ahoj Martine, podle stáří a váhy ti opravdu nikdo pohlaví neurčí.. :-D
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.10.2017 08:14 Martin – samec ?samice ??
Ahoj.bral jsem ve zverimexu pred 10 dny agamu vousatou,podle info ma 4 mesice -100g.vazeno
A prodavacka nejistě říkala ze je to samec.
Je tomu tak?? coze
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.10.2017 20:25 Muž Stranoch1 [2] Re: Landvir
Taky se snažím krmit ručně. Tak jednoho až dva cvrčky denně. Cca 3cm. Dnes poprvé švába. Jednoho cca 2 cm. Malinký lísteček salatu a to je vše. Já chápu že neporadis ale zkusit musím vše. A to mi byl ten "chovatel" doporučen. Trhy. Kupuji si tam rybicky. A už tam mam polovinu prodejců co od nich ani neonku.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.10.2017 20:05 R Muž Landvir [231] - JeštěřiRe: Straňoch