Přihlaste se a využijte web naplno TERARKA.NET »

Agama vousatá

 

NápovědaFórum » Ještěři  

+ přidat příspěvek
Přejít na předchozí stránku 33 Přejít na další stránku   1  
Agama vousatá
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   17.02.2013 19:16 Muž Matewoo [5] - JeštěřiRe: Nessy
já bych to tipoval na to, že to není samička a sameček, ale dva samečci.. smich
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   17.02.2013 19:07 Žena Nessy [124] - JeštěřiRe: Simča
Nejsem odborník na plazy, ale nemá to co dočinění se slznými kanálky?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   17.02.2013 18:20 Mihala
Ahoj mám prosbu,mám samičku a samečka asi tak 4-5 mesíční přendala jsem je to většího terárka a samička (ale nevíme to jistě jestli je to samička jestli to náhodou není obráceně) začala v novém terárku napadat samečka nejdřív to začalo nafukováním a kejváním hlavou a včera začala do samečka dloubat a dneska ho dokonce chytla za bodlinky na hlavě. Nevím co stím obávám se toho aby mu neublížila nevíte čím to může být ? nebo co stím dělat ?
děkuju
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.02.2013 16:00 Žena Simča [0]
Fotka k příspěvku Ahoj, na fotce je naše agama Ari a máme menší problém. Pod levým okem se jí pořád dělají nějaké bublinky, když párkrát mrkne bublinky zmizí, ale pak se objeví znovu. Druhé oko je bezproblémů, žádné bublinky. Může mi někdo prosím poradit o co by mohlo jít? Díky
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.02.2013 09:27 Muž Střelec [74] - Ještěři – individuální
S tím krmením to asi bude individuální - kus od kusu, totéž platí o majitelích, bez ohledu na druh zvířete. Než můj děda vzal na vědomí, že obsah pojmu "krmit jednou denně" neznamená krmit vlčáka 24 hodin nepřetržitě (ta potvora byla schopná žrát i ze spaní), měl chlupatej zepelín s problémama krevního oběhu a pro sádlo schopnej zavrtět jen poslední třetinou ocasu.